Hjem

DPLI.DK

Dansk Projekt Leder Institut

 

 

 

Dansk Projektledelses Institut (DPLI.DK) er en en-mandsvirksomhed, der bl.a. beskæftiger sig med projektledelse, rådgivning, interim ledelse, transition, outsourcing, indkøb og implementering - særligt med fokus på IT-Infrastruktur.

 

DPLI.DK henvender sig til (og har erfaring fra) små og store private virksomheder indenfor finans, pharma, IT, forsikring, medlemsorganisationer, produktionsvirksomhed - både i Danmark og internationalt, samt stat og kommune,

 

DPLI.DK tilbyder ydelser indenfor eksempelvis flg områder:

 

Generel IT strategi og ledelse herunder Interim ledelse, projekt- eller programledelse, ledelse af projektgrupper særligt vedr IT-Infrastruktur, konsolidering, virtualisering, netværk, ip-telefoni , kontraktforhandling/ Indgåelse / , licitationer , udbud og outsorcing og transition.

 

DPLI.DK har konkrete erfaringerne med projekter som disse:

 

  • Transition af systemer, hard- og software, netværk, drift- og supportfunktion samt service management lokalt og internationalt,
  • Transition af mainframe
  • Udbudsmateriale vedr outsourcing, kontraktforhandling og –indgåelse, outsourcing
  • Etablering af WAN, serverkonsolidering, etablering af SAN, Udskiftning af PC’er, Office, Windows o.m.a.
  • Etablering/opgradering af SCCM
  • Etablering af IP-telefoni og call-center, etablering af løsninger baseret på WM-Ware, Citrix og thin clients
  • Opbygning/vedligehold af serverrum, brandsikring og køl
  • Etablering af løsninger baseret på Sharepoint herunder konsolidering og infrastruktur
  • Etablering af løsninger til løn, regnskab og EDH

 

 

Kontakt JNI@DPLI.DK for yderligere information